Педради

 

Педагогічні ради

з/п

Тема

Термін

проведення

Відповідальні

Приміт-ки

1.

«Про завдання діяльності педколективу ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.»

28.08.15р.

Росляк

С. Ф.

 

1.1

Про підсумки оздоровчого періоду 2015 року

 

 

Росляк

С. Ф.

 

1.2

Обговорення і затвердження плану роботи днз на 2015 – 2016 н. р. Основні завдання педагогічного колективу

 

Росляк

С. Ф.

 

1.3

Нормативно-методичне забезпечення організації освітнього процесу.

 

Нагірна

Л. Б.

 

1.4

Затвердження програм за якими будуватиметься навчально-виховний процес у вікових групах.

 

Нагірна

Л. Б.

 

1.5

Затвердження орієнтовного розподілу організації навчально-пізнавальної діяльності  на 2015 – 2016 навчальний рік,

 

Росляк

С. Ф.

 

1.6

Затвердження форм планування навчально-виховної роботи з дітьми

 

Нагірна

Л. Б.

 

1.7

Обговорення та затвердження кандидатур педагогів для проходження атестації у 2015 – 2016н.р.

 

Росляк

С. Ф.

 

2.

«Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій».

25.11.15р.

Нагірна

Л. Б.

 

2.1

Результативність виконання рішень попередньої педради «Про завдання діяльності педколективу ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.»

 

Росляк

С. Ф.

 

2.2

Роль дидактичних засобів у математичному розвитку дітей

 

Нагірна

Л. Б.

 

 

2.3

 

Круглий стіл:

•           Формування сенсорно-пізнавальної активності  дітей  раннього віку.

 

 

Горбачук С. О.

 

•           Використання методології ТРВЗ  для забезпечення  пізнавальних та творчих процесів  у  дошкільників.

 

Балій І. В.

 

•           Розвиток логіко-математичних  здібностей дошкільників  шляхом використання паличок К’юізенера.

 

Біляшевич

 К. М.

 

•           Забезпечення логічних вмінь  дошкільників через використання  ігор-завдань «Логіки  Світу»

 

Червак

Н. І.

 

•           Ефективне використання Блоків Дьєнеша  для засвоєння сенсорних   еталонів.

 

Шпеник Ю. В.

 

2.4

Аналіз  формування елементарних логіко-математичних понять (за результатами тематичного вивчення)

 

Нагірна

Л. Б.

 

2.5

Презентація дидактичних та розвивальних посібників з логіко – математичного розвитку

 

педагоги

 

3.

«Формування якісного рівня патріотичного виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності»

24.02.16р.

Росляк

С. Ф.

 

3.1

Результативність виконання рішень попередньої педради «Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій».

 

Росляк

С. Ф.

 

3.2

Стан роботи з патріотичного виховання дітей дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення)

 

Нагірна

Л. Б.

 

3.3

Доповідь: «Виховуємо патріотів: інтеграція різних напрямів освітньо-виховної діяльності».

 

Іванчук

М. С.

 

3.4

Співдоповіді: «Патріотичне виховання починається з доброти. Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського».

 

Козожевська

Л. В.

 

«Виховання громадянської компетентності засобами народознавства».

 

Чеб І. В.

 

Робота з батьками з питань патріотичного виховання дітей

 

Максимчук

В. В.

 

«Виховання у дітей почуття любові до Батьківщини, поваги до своєї нації, почуття власної гідності засобами музичного мистецтва

 

Походій

Т. М.

 

3.3

Підсумки конкурсу-огляду національних куточків в ДНЗ.

 

Росляк

С. Ф.

 

4

Модель ефективного навчання і виховання майбутніх громадян

25.05.16р.

Нагірна

Л. Б.

 

4.1

Про виконання рішень попередньої педради

 

Росляк

С. Ф.

 

4.2

Аналіз роботи днз над реалізацією завдань IV етапу науково – методичної проблеми «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору»

 

Нагірна

Л. Б.

 

 

4.3

Підсумки роботи з формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі (за результатами вивчення рівня знань)

 

Нагірна

Л. Б.

 

4.4

Моніторинг рівня компетентності старших дошкільників (аналітична довідка)

 

Мазуренко

 В. А.

 

4.5

Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку.

 

Росляк

С. Ф.

 

 

Педагогічні ради

 

з/п

Тема

Термін

проведення

Відповідальні

Приміт-ки

1.

“Пріорітетні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2014 – 2015 н. р.”

29.08.14р.

Росляк С. Ф.

 

1.1

Про підсумки оздоровчого періоду 2014 року

 

 

Росляк С. Ф.

 

1.2

Панорама освітнього середовища ДНЗ(підготовка закладу до нового навчального року)

 

Росляк С. Ф.

 

1.3

Обговорення і затвердження плану роботи днз на 2014 – 2015 н. р. Основні завдання педагогічного колективу

 

Нагірна Л. Б.

 

1.4

Затвердження освітніх програм, форм планування, розкладу занять

 

Нагірна Л. Б.

 

1.5

Обговорення та затвердження кандидатур педагогів для проходження атестації у 2014 – 2015н.р.

 

Росляк С. Ф.

 

2.

Літературно – театралізована діяльність, як засіб розвитку мовлення дошкільників

26.11.14р.

Нагірна Л. Б.

 

2.1

Про виконання рішень попередньої педради

 

Росляк С. Ф.

 

2.2

Аналіз організації театралізованої діяльності в днз(за результатами тематичного вивчення)

 

Нагірна Л. Б.

 

2.3

Мовленнєва робота в процесі театралізованої діяльності(доповідь)

 

Росляк В. С.

 

2.4

2.5

Організація музично – театралізованої діяльності в днз

 

Третевич І. О.

 

 

2.6

Самоаналіз планування роботи з театралізованої діяльності.

 

Вихователі

 

2.7

Виставка матеріалів та обладнання для організації театралізованої діяльності

 

Нагірна Л. Б.

 

3.

 Гра, як провідний вид діяльності у розвитку творчості дошкільників

25.02.15р.

Росляк С. Ф.

 

3.1

Про виконання рішень попередньої педради

 

Нагірна Л. Б.

 

3.2

Круглий стіл “Гра – світ дитинства”

P     Інтелектуальна розминка;

P     Доповідь на тему: “Ігрова діяльність – провідний вид діяльності дошкільників”

P     Педагогічна гра “Чарівний мішечок”

 

Нагірна Л. Б.

Смолярчук

В. М.

 

 

3.3

Аналіз стану роботи з ігрової діяльності (за результатами тематичного вивчення.)

 

Росляк С. Ф.

 

3.4

Аукціон педагогічних ідей щодо використання дидактичних та інтелектуальних ігор в днз(з досвіду роботи)

 

Нагірна Л. Б.

 

3.4

Виставка – конкурс «Моя дидактична гра»

 

вихователі

 

4

  Сучасні пятирічні діти: проблеми та особливості розвитку

27.05.15р.

Нагірна Л. Б.

 

4.1

Про виконання рішень попередньої педради

 

Росляк С. Ф.

 

4.2

Аналіз роботи днз над реалізацією завдань ІІІ етапу науково – методичної проблеми «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору»

 

Нагірна Л. Б.

 

4.3

Круглий стіл: «Особистісний портрет випускника»

P     Аналіз фізичного розвитку дітей старшого віку

P     Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі;

P     Сформованість особистісної компетентності старших дошкільників(за результатами вивчення);

 

Нагірна Л. Б.

Парфелюк

 Н. Р.

Мазуренко

В. А.

 

4.4

Підсумки роботи закладу за 2014 – 2015 н. р.

 

Росляк С. Ф.

 

4.5

Організація оздоровчого періоду

 

Росляк С. Ф.

 

 


Контакт

Дошкільний навчальний заклад №39

вул. Маковського 2а, м. Луцька, Волинської області

26-14-40


ГЕРБ ДНЗ   


 ГІМН

 

1.Ой рано-раненько,

Як тільки світає.

Наш садочок «Казка»

Двері відчиняє

 

Приспів:

«Казкою», «Казкою»

Зветься наш садочок

Він розцвів у Луцьку,

Мов з квіток віночок

 

2.Ми садочок любимо,

Любим в ньому жити,

Бо найкращий наш садочок

Від усіх на світі

Приспів

 

3. Друзів маєм тут багато

Ми немов родина

Поважаєм маму й тата

Любим Батьківщину

Приспів