Педради
Педагогічні ради
№з/п |
Тема |
Термінпроведення |
Відповідальні |
Приміт-ки |
1. |
«Про завдання діяльності педколективу ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.» |
28.08.15р. |
РослякС. Ф. |
|
1.1 |
Про підсумки оздоровчого періоду 2015 року |
|
РослякС. Ф. |
|
1.2 |
Обговорення і затвердження плану роботи днз на 2015 – 2016 н. р. Основні завдання педагогічного колективу |
|
РослякС. Ф. |
|
1.3 |
Нормативно-методичне забезпечення організації освітнього процесу. |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
1.4 |
Затвердження програм за якими будуватиметься навчально-виховний процес у вікових групах. |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
1.5 |
Затвердження орієнтовного розподілу організації навчально-пізнавальної діяльності на 2015 – 2016 навчальний рік, |
|
РослякС. Ф. |
|
1.6 |
Затвердження форм планування навчально-виховної роботи з дітьми |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
1.7 |
Обговорення та затвердження кандидатур педагогів для проходження атестації у 2015 – 2016н.р. |
|
РослякС. Ф. |
|
2. |
«Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій». |
25.11.15р. |
НагірнаЛ. Б. |
|
2.1 |
Результативність виконання рішень попередньої педради «Про завдання діяльності педколективу ДНЗ у 2015 – 2016 н. р.» |
|
РослякС. Ф. |
|
2.2 |
Роль дидактичних засобів у математичному розвитку дітей |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
2.3 |
Круглий стіл:• Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей раннього віку. |
|
Горбачук С. О. |
|
• Використання методології ТРВЗ для забезпечення пізнавальних та творчих процесів у дошкільників. |
|
Балій І. В. |
|
|
• Розвиток логіко-математичних здібностей дошкільників шляхом використання паличок К’юізенера. |
|
БіляшевичК. М. |
|
|
• Забезпечення логічних вмінь дошкільників через використання ігор-завдань «Логіки Світу» |
|
ЧервакН. І. |
|
|
• Ефективне використання Блоків Дьєнеша для засвоєння сенсорних еталонів. |
|
Шпеник Ю. В. |
|
|
2.4 |
Аналіз формування елементарних логіко-математичних понять (за результатами тематичного вивчення) |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
2.5 |
Презентація дидактичних та розвивальних посібників з логіко – математичного розвитку |
|
педагоги |
|
3. |
«Формування якісного рівня патріотичного виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності» |
24.02.16р. |
РослякС. Ф. |
|
3.1 |
Результативність виконання рішень попередньої педради «Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій». |
|
РослякС. Ф. |
|
3.2 |
Стан роботи з патріотичного виховання дітей дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення) |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
3.3 |
Доповідь: «Виховуємо патріотів: інтеграція різних напрямів освітньо-виховної діяльності». |
|
ІванчукМ. С. |
|
3.4 |
Співдоповіді: «Патріотичне виховання починається з доброти. Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського». |
|
КозожевськаЛ. В. |
|
«Виховання громадянської компетентності засобами народознавства». |
|
Чеб І. В. |
|
|
Робота з батьками з питань патріотичного виховання дітей |
|
МаксимчукВ. В. |
|
|
«Виховання у дітей почуття любові до Батьківщини, поваги до своєї нації, почуття власної гідності засобами музичного мистецтва |
|
ПоходійТ. М. |
|
|
3.3 |
Підсумки конкурсу-огляду національних куточків в ДНЗ. |
|
РослякС. Ф. |
|
4 |
Модель ефективного навчання і виховання майбутніх громадян |
25.05.16р. |
НагірнаЛ. Б. |
|
4.1 |
Про виконання рішень попередньої педради |
|
РослякС. Ф. |
|
4.2 |
Аналіз роботи днз над реалізацією завдань IV етапу науково – методичної проблеми «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору» |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
4.3 |
Підсумки роботи з формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі (за результатами вивчення рівня знань) |
|
НагірнаЛ. Б. |
|
4.4 |
Моніторинг рівня компетентності старших дошкільників (аналітична довідка) |
|
МазуренкоВ. А. |
|
4.5 |
Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку. |
|
РослякС. Ф. |
|
Педагогічні ради
№ з/п |
Тема |
Термін проведення |
Відповідальні |
Приміт-ки |
1. |
“Пріорітетні напрямки роботи дошкільного навчального закладу у 2014 – 2015 н. р.” |
29.08.14р. |
Росляк С. Ф. |
|
1.1 |
Про підсумки оздоровчого періоду 2014 року |
|
Росляк С. Ф. |
|
1.2 |
Панорама освітнього середовища ДНЗ(підготовка закладу до нового навчального року) |
|
Росляк С. Ф. |
|
1.3 |
Обговорення і затвердження плану роботи днз на 2014 – 2015 н. р. Основні завдання педагогічного колективу |
|
Нагірна Л. Б. |
|
1.4 |
Затвердження освітніх програм, форм планування, розкладу занять |
|
Нагірна Л. Б. |
|
1.5 |
Обговорення та затвердження кандидатур педагогів для проходження атестації у 2014 – 2015н.р. |
|
Росляк С. Ф. |
|
2. |
Літературно – театралізована діяльність, як засіб розвитку мовлення дошкільників |
26.11.14р. |
Нагірна Л. Б. |
|
2.1 |
Про виконання рішень попередньої педради |
|
Росляк С. Ф. |
|
2.2 |
Аналіз організації театралізованої діяльності в днз(за результатами тематичного вивчення) |
|
Нагірна Л. Б. |
|
2.3 |
Мовленнєва робота в процесі театралізованої діяльності(доповідь) |
|
Росляк В. С. |
|
2.4 2.5 |
Організація музично – театралізованої діяльності в днз |
|
Третевич І. О.
|
|
2.6 |
Самоаналіз планування роботи з театралізованої діяльності. |
|
Вихователі |
|
2.7 |
Виставка матеріалів та обладнання для організації театралізованої діяльності |
|
Нагірна Л. Б. |
|
3. |
Гра, як провідний вид діяльності у розвитку творчості дошкільників |
25.02.15р. |
Росляк С. Ф. |
|
3.1 |
Про виконання рішень попередньої педради |
|
Нагірна Л. Б. |
|
3.2 |
Круглий стіл “Гра – світ дитинства” P Інтелектуальна розминка; P Доповідь на тему: “Ігрова діяльність – провідний вид діяльності дошкільників” P Педагогічна гра “Чарівний мішечок” |
|
Нагірна Л. Б. Смолярчук В. М.
|
|
3.3 |
Аналіз стану роботи з ігрової діяльності (за результатами тематичного вивчення.) |
|
Росляк С. Ф. |
|
3.4 |
Аукціон педагогічних ідей щодо використання дидактичних та інтелектуальних ігор в днз(з досвіду роботи) |
|
Нагірна Л. Б. |
|
3.4 |
Виставка – конкурс «Моя дидактична гра» |
|
вихователі |
|
4 |
Сучасні п’ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку |
27.05.15р. |
Нагірна Л. Б. |
|
4.1 |
Про виконання рішень попередньої педради |
|
Росляк С. Ф. |
|
4.2 |
Аналіз роботи днз над реалізацією завдань ІІІ етапу науково – методичної проблеми «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору» |
|
Нагірна Л. Б. |
|
4.3 |
Круглий стіл: «Особистісний портрет випускника» P Аналіз фізичного розвитку дітей старшого віку P Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі; P Сформованість особистісної компетентності старших дошкільників(за результатами вивчення); |
|
Нагірна Л. Б. Парфелюк Н. Р. Мазуренко В. А. |
|
4.4 |
Підсумки роботи закладу за 2014 – 2015 н. р. |
|
Росляк С. Ф. |
|
4.5 |
Організація оздоровчого періоду |
|
Росляк С. Ф. |
|