Сторінка керівника

ЗВІТ

завідувача Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад(ясла – садок) №39 «Казка» про роботу  протягом 2014-2015 навчального року

 

На виконання Національної доктрини розвитку освіти та наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. №55 “Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», відповідно Положення про дошкільний навчальний заклад та Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. №178, 26 червня 2015 року проводиться звітування завідувача КЗ ДНЗ № 39 Росляк Світлани Федорівни.

 

1.Організаційно-правові засади діяльності

      Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 39 Луцької міської ради » розпочав свою діяльність у 2010 році,  розрахований на перебування 150 дітей раннього та дошкільного віку  за проектом. На даний час функціонує 8 груп: 2 - раннього віку, 5 – дошкільного віку,1 група -   логопедична для дітей з вадами мови. Відвідують його 220 дошкільнят. Режим роботи - п’ятиденний, 12 -ти годинний. Заклад працює з 7.30 до 19.30 год., вихідні дні – субота, неділя та святкові.

  Юридична адреса: 43018,  м. Луцьк, вул. Маковського, 2 а

           Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі оздоровлення дітей.

        Дошкільний навчальний заклад №39 у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.

     Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до річного плану роботи. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з управлінням освіти Луцької міської ради.

            Я, як завідувач, забезпечую:

 - реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

 - дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

 - приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

 - є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори;

- контролюю виконання річного плану всіма службами закладу.

Враховуючи сучасні вимоги, я використовую стиль керівництва більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. В колективі створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. В роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й надаються різні варіанти рішення. З них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату.

На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва в закладі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала. Ставлення до людей – шанобливе; вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей

 

2. Визначення проблеми роботи ДНЗ

Дошкільний навчальний заклад №39 поглиблено працює над проблемою еколого - валеологічного виховання дошкільнят. На основі опитування та діагностики педагогічних кадрів, вивчення рівнів компетентностей дошкільнят, аналізу планування роботи закладу за попередній рік, було заплановано та реалізовано ряд заходів, а саме: протягом навчального року продовжувалась робота над створенням належного розвивального середовища, спрямованого на формування екологічної компетенції та створення умов для збереження та зміцнення здоров’я дошкільнят. З цією метою  було створено фітовітальню, розроблено проект соляної кімнати, Благодійним фондом «Новий Луцьк» Ігоря Палиці, було облаштовано спортивний майданчик, міні – футбольне поле.  Ігрові майданчики збагачено малими формами ландшафтного дизайну, створено плодоягідник, в якому висаджено кущі малини, смородини. Щокварталу проводяться екологічні акції з метою очищення та озеленення території.

Протягом 2014-2015 н.р. в ДНЗ стали традиційними розваги екологічного спрямування такі як: «Осінь в гості завітала», «Зустріч птахів», «День землі», спільні акції педагогів, дітей, батьків та громадськості екологічного напрямку: «Трудовий десант»(збір металобрухту, макулатури), випуск екологічних газет «Весну звеселяймо - птахів зустрічаймо!», «Осінні дарунки» (вироби з природного матеріалу), конкурс на кращий ландшафтний дизайн та інші.

           Управлінські рішення та дії у поточному році були спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу, виконання річних завдань, а саме:

1. Літературно – театралізована діяльність, як засіб розвитку мовлення дошкільників;

2. Гра, як провідний вид діяльності у розвитку творчості дошкільників.   

         В ДНЗ протягом навчального року проведено тематичні вивчення «Організація театралізованої діяльності», «Організація ігрової діяльності». З метою комплексної оцінки стану навчально-виховного процесу здійснювався контроль з питань  підготовки закладу до нового навчального року (вересень), вивчення рівня компетентності дошкільників (грудень, квітень), стан організації життєдіяльності дітей логопедичної групи(березень) та результативність навчально – виховного процесу в старших групах (травень).

Результати вивчення узагальнені довідками, наказами; доводились до відома та обговорювались з педагогами на оперативних нарадах, педагогічних радах та намічені шляхи подолання проблемних питань.  

  Колективний перегляд освітно – виховних заходів з даних питань сприяв обміну досвідом між педагогами ДНЗ.

 

3.Планування роботи ДНЗ

Планування роботи ДНЗ №39 на 2014-2015 навчальний рік здійснювалось згідно схваленого педагогічною радою від 29.08.2014 р. річного плану роботи. Крім цього, завідувач, вихователь – методист,  сестра медична старша, практичний психолог, вчитель-логопед, керівники музичні, та кожна група здійснювали перспективне та календарне планування освітньо -  виховної роботи.

Планування роботи дошкільного навчального закладу № 39 відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності. В ДНЗ успішно використовується календарне планування, розроблене творчими педагогами міста. За планами з друкованою основою працюють всі вікові групи, що значно економить час педагогів та дозволяє найширше охопити всі напрямки діяльності.

Контроль за виконанням плану здійснювався 1 р в тиждень та обговорювався на оперативних нарадах, методичних годинах, педагогічних та методичних радах. План виконано на 100% за виключенням розділу господарсько-адміністративна робота, виконання якого значно пов'язане з фінансуванням.

   

4. Робота завідувача по організації виконання інструкції про набір дітей в ДНЗ по мікрорайону

 

Заклад розрахований на 150 місць. У дошкільному навчальному закладі № 39 функціонує 8 вікових груп, які відвідує 220 вихованців. 

 

4.1. Списковий склад груп:

 

                     

Назва вікових груп

Кількість

 

груп

дітей

 
 

1.

І молодша група

№ 1

1                   

 30

 

2.

І молодша група

№ 2

1

25

 

3.

ІІ молодша група

№ 1

1

28

 

4.

ІІ молодша група

 № 2

1

31

 

5.

Середня група

1

33

 

6.

Старша група № 1

1

27

 

7.

Старша група № 2

1

28

 

8.

Логопедична група

1

18

 

 

Разом

8

220

 

 

 

4.2. Аналіз охоплення дітей мікрорайону дошкільною освітою:

 

Соціальний патронат здійснюється працівниками щороку у серпні-вересні, згідно вулиць, закріплених за навчальним закладом, затверджених рішенням Луцької міської ради.

 

Загальна кількість

дітей віком               

Форми здобуття дошкільної освіти

Не охоплені д/о

 

Від 0

до 6

Від 1

до 6

На

базі

ДНЗ

На базі ЗОШ

На базі позашк

установ

Гувер-нерство

Індив.

навч

 
 

 

483

 

436

 

207

 

-

 

3

 

-

 

-

226

/без 0-1р /

 

 

4.3. Перспектива комплектування груп на 2015-2016 навч. рік:

 

з/п

Назва вікових груп

Кількість

 

груп

дітей

 
 

1.

І молодша група

№ 1

1                    

25

 

2.

І молодша група

№ 2

1

25

 

3.

ІІ молодша група

№ 1

1

30

 

4.

ІІ молодша група

 № 2

1

31

 

5.

Середня група № 1

1

30

 

6.

Середня група № 2

1

31

 

7.

Старша група

1

42

 

8.

Логопедична група

1

16

 

 

Разом

8

230

 

 

4.4. Залишаться не охоплені дошкільною освітою:

№ групи

Назва групи

Кількість дітей

1

І молодша

38

2

ІІ молодша

12

3

Середня

27

4.

Старша

0

 

ВСЬОГО

77

    

   Контроль за організацією відвідування дітей дошкільного навчального закладу здійснюється сестрою медичною старшою щоденно, 1 р в тиждень дане питання обговорюється на оперативній нараді, 1 р в місяць питання аналізується поглиблено та заноситься в книгу аналізу. Інформація про списковий склад, відвідування та причини пропусків в цифровому відношенні подаються в управління освіти Луцької міської ради щомісяця 1-2 числа.

    

   4.5. Середній показник відвідування за 2014-2015 навчальний рік:

№ групи

Назва групи

Середня кількість дітей в день

% відвідування

 

 

 

від списку

від норми

1

І молодша

19

59%

127%

2

ІІ молодша

24

63%

120%

3

Середня №1

22

71%

110%

4

Середня №2

19

63%

95%

5

Старша №1

21

68%

105%

6

Старша №2

21

68%

105%

Всього:                          126

65%

110%

 

 

5. Організація навчально-виховного процесу

 З метою реалізації Закону України «Про дошкільну освіту», положень Національної доктрини розвитку освіти, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Типового положення про дошкільний навчальний заклад впродовж 2014-2015 н. р. в дошкільному навчальному закладі № 39 проводилась освітньо-виховна робота  спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти кожній дитині дошкільного віку. 

  Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою виховання і навчання дітей дошкільного віку «Дитина», та «Впевнений старт» (старші групи). 

До початку кожного навчального року адміністрація ДНЗ ретельно склала структуру освітньо-виховного процесу,  в якій передбачено реалізація освітніх, розвивальних та виховних завдань з усіх напрямків програми та Базового компонента дошкільної освіти.

Згідно цієї структури був складений розклад освітньо-виховних заходів, в якому передбачувались фронтальні заняття: математика, малювання, аплікація, ліплення, заняття з розвитку мови та ознайомлення з навколишнім, природа, художня література, фізкультура, музичні заняття /проводить керівник музичний у музичному залі/.

Робота в повсякденному житті - це ігрова, трудова, гурткова діяльність, СХД, розваги.

Гурткова робота здійснюється згідно затверджених планів вихователями середніх та старших груп Відслідковується постійна зміна, розширення тематики гурткової роботи та підвищення її результативності.

В закладі за бажанням батьків надавалась додаткова освітня послуга з навчання дітей хореографії та англійської мови. Така розмаїтість взаємодій дорослого з дітьми та форм організації освітньо-виховного процесу вже сама по собі створює чималі можливості для пізнавального розвитку дошкільників.

Організації та підвищенню результативності навчально-виховного процесу сприяє координаційна та просвітницька робота вихователя-методиста. Здійснюється кваліфікований методичний супровід усіх напрямків діяльності дошкільного навчального закладу.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на  виконання головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року різні форми методичної роботи. Проведення  цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи та реалізації науково-методичної проблеми «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору».  Протягом поточного року в дошкільному закладі проводились міські методичні заходи для завідувачів та практичних психологів міста з метою пропаганди та розповсюдження досвіду роботи з задекларованих питань. Ці заходи отримали схвальну оцінку з боку управління  освіти та колег інших закладів.

 

6. Кадрове забезпечення

Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту» ст.31 п.3, завідувач приймає і звільняє з посади педагогів і інших працівників. На педагогічні посади приймаються особи, які мають відповідну вищу /повну, базову, не повну/ педагогічну освіту.  Добір кадрів здійснюється з урахуванням фахової освіти. Обов’язкове володіння українською мовою.

При підборі кадрів для роботи в кожній групі враховувались емоційний комфорт, професійно - індивідуальна спрямованість членів групи на основі спостережень, тестувань і анкетувань, що дозволяє адміністрації забезпечити в кожній віковій групі психологічну сумісність і високу результативність в роботі.

Щорічно на початок навчального року наказом по дошкільному навчальному закладу за віковими групами закріплюються педагогічні кадри. Адміністрацією закладу здійснюється диференційований підхід як до вихователів-початківців так і до досвідчених педагогів. Наказом по ДНЗ закріплюються досвідчені педагоги за молодими спеціалістами, які  своєчасно надають кваліфікаційну допомогу молоді.

Дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач, 1 вихователь-методист, 1 сестра медична старша, 16 вихователів, 2 музичних керівники, 1 вчитель – логопед, 1 практичний психолог, 1 інструктор з фізичного виховання. Усього 24 педагогічних працівників та 21 особа обслуговуючого персоналу.

 Забезпечення педагогічними кадрами  та обслуговуючим персоналом здійснювалось згідно  штатного розпису, відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. 97% педагогів мають навички користування комп'ютером та оргтехнікою.

Як засвідчують факти,  в дошкільному навчальному закладі майже відсутня плинність кадрів. Їх склад змінюється переважно у зв’язку з  відпусткою, пов’язаною з пологами та доглядом за дітьми.

Отже, в цілому робота колективу відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників, відповідно до «Типового положення про атестацію». За наслідками атестації у 2014 - 2015 н. р. атестовано 6 педагогів, з них: присвоєно «Спеціаліст І категорії» - 3; «Спеціаліст ІІ категорії» - 1; встановлено 9-ий тарифний розряд – 2.

Освітній рівень педагогів:

Фахова  вища – 15;

Середня спеціальна – 6.

 

Фаховий рівень педагогів:

-         1  вища категорія;

-         3спеціалісти 1-ї категорії;                                                         

-         6  спеціалістів 2 –ї категорії;

-         13 педагогів – спеціалісти 9 тарифного розряду;

-         3 педагоги -  молоді спеціалісти;

-         1педагог здобуває фахову освіту.  

 

Підвищення кваліфікації працівників відбувається через чергову та позачергову атестацію, самоосвіту, проходження курсів підвищення кваліфікації при ВІППО, а також продовження навчання у вищих навчальних закладах.

Отже, специфічною особливістю педагогічного колективу ДНЗ є єдність майстерності висококваліфікованих педагогів і перспективних молодих спеціалістів, а також об’єднання зусиль адміністрації, педагогічного колективу, обслуговуючого персоналу та батьківської громадськості для всебічного розвитку дошкільників.

 

 

7. Фінансово-господарська діяльність

 

Адміністративно-господарська діяльність здійснювалася відповідно з річним планом роботи. Протягом року контролюється освітньо-виховна робота; проводиться системний аналіз комплектування закладу дітьми, своєчасно ведеться підготовка документів до організованого початку навчального року; проводиться тарифікація педагогічного персоналу; своєчасно надаються звіти. Адміністрацією щоденно контролюється економія електроенергії, води та стан майна,  обладнання, приміщень,території закладу. Уся діяльність персоналу регламентується наказами по закладу.

Питання, які пов’язані з охороною праці, профілактикою травматизму, проблемами цивільного захисту, охорони життєдіяльності дітей, санітарних правил утримання приміщень, збереження майна закладу та дотримання здорового психологічного клімату в колективі вирішуються оперативно з урахуванням проблемних запитів.

Оперативні наради з персоналом проводяться щопонеділка. Загальні збори коллективу -  один раз на навчальний рік.

Засідання педагогічної, методичної ради,  батьківського комітету закладу, загальних батьківських зборів, групових батьківських зборів  проводились за річним планом та оперативно за потребою.

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу – є одним із провідних напрямків роботи завідувача та педагогів ДНЗ. До початку навчального року батьками та працівниками було проведено поточні ремонти групових кімнат, спалень, підсобних приміщень. Крім цього,  заклад підтримує прекрасний вигляд  завдяки батьківській допомозі, які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку і комфорті:

-  в кожній групі придбані ігрові меблі для сюжетно – рольових ігор;

-  в групах замінено дитячий столовий посуд;

- в кабінетах замінено вікна на енергозберігаючі;

- в усіх групах,  крім логопедичної, зроблено надвірні відкоси на вікнах.

- значно збагачено предметно-ігрове середовище: придбано нові іграшки, методичні та наочні посібники.

- придбано навчально – наочні посібники;

- Встановлено тривожну кнопку;

- Двічі на рік проводилася підписка періодичних видань;

- придбано гардини та жалюзі  в музичний зал;

- придбано 30 стільців в музичний зал;

- придбано дитячі театральні костюми;

- придбано декорацію «Хатинка» в музичний зал;

-  придбано настінну декорацію «Ріпка» на сходові марші»

- проводився ремонт кухонного обладнання, пральної машини, гладильного катка, газонокосилки, оргтехніки.

Проблемним лишається питання заміни вікон на енергозберігаючі в фізкультурному залі та кабінетах практичного психолога і вчителя – логопеда. Влітку також планується зробити косметичний ремонт харчоблоку.

Залучення батьківських коштів скеровується головами батьківських комітетів та висвітлюється на інформаційних стендах в групах та на стенді в загальному коридорі. Непорозумінь з даного питання не виникало.

 

8. Методичний супровід діяльності ДНЗ

 

Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі  у 2014 – 2015 н. р. будується таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника. Координує та здійснює методичну роботу в ДНЗ вихователь – методист Нагірна Людмила Богданівна.

Згідно річного плану на 2014 – 2015 н. р. методична робота в закладі сконцентрована навколо науково – методичної проблеми: «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору»(ІІІ етап) та  пріоритетних напрямків роботи педагогічного колективу, які було схвалено під час засідання педагогічної ради.

З початку навчального року в дошкільному навчальному закладі розпочала роботу методична рада, до складу якої увійшли кращі педагоги ДНЗ. Під час засідань педагоги обговорювали шляхи подальшої реалізації науково – методичної проблеми закладу, стан впровадження елементів інноваційних та інформаційних технологій в освітньо – виховний процес, план проходження курсів підвищення кваліфікації при ВІППО педагогічними працівниками ДНЗ у 2015 році, творчі доробки педагогів, підсумки атестації  педагогів у 2014-2015 н.р.

 З метою вдосконалення професійної майстерності педагогів, в ДНЗ  з початку навчального року були організовані різноманітні форми методичної роботи: педагогічна рада, семінар – практикум, теоретично – практичний семінар, клуб педагогічної взаємодії, школа молодого педагога, школа педагогічної майстерності, методичні години, консультації.

Індивідуальні форми методичної роботи з педагогічними кадрами включали наставництво, консультування, взаємовідвідування занять, самоосвіту педагогів.

Вивчення рівня знань вихованців старших груп свідчить про позитивний вплив впровадження інноваційних технологій в освітньо – виховний процес ДНЗ. Так, на кінець навчального року із 58 обстежених вихованців високий рівень знань виявили у 76% дітей, середній – 24%.

Вихованці ДНЗ приймали участь у міських святах: «Інтелектуальна ігротека», «Музична скарбничка». Батьки та працівники закладу виготовляли вироби для продажу на благодійному ярмарку в рамках фестивалю до Міжнародного дня захисту дітей «Ми діти твої, Україно!». Виручені кошти передано бійцям АТО працівників ДНЗ №8 та №32, що потребують лікування.

Приємно відмітити, що батьки приймають дедалі більшу увагу не лише в фінансуванні закладу, а й «робочими руками», корисними порадами. Управління освіти Луцької міської ради високо оцінило наші з вами спільні справи та нагородили грамотою за зайняте ІІ місце у конкурсі «Дошкільний заклад – 2015».

 

9.Організація харчування дітей

         У дошкільному закладі на постійному контролі перебуває питання раціонального харчування. Загальне керівництво організацією харчування здійснюю я. Як керівник контролюю діяльність завгоспа, медичної сестри, кухарів. Робота з організації харчування дітей ДНЗ здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006р №298/227.

        Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

        Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється сестрою медичною в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби – корекція харчування.

       Медичною сестрою Парфелюк Н. Р. та завгоспом  Тимофієвич С. Є. постійно контролюється прийом продуктів від постачальників, про що свідчить вся наявна документація: сертифікати якості, ветеринарні довідки, експертні висновки щодо якості продуктів харчування. З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Регулярно проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби. Старша медсестра контролює  санітарний стан харчоблоку, дотримання особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів, ведеться необхідна документація.

Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню. Режим харчування у кожній віковій групі дошкільного закладу дотримується. Роздача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим.

Вихователі дотримуються вимог у вихованні культурно-гігієнічних навичок у дітей, помічники вихователів виконували санітарні правила організації харчування в групах.

  Грошові норми харчування дотримуються : в  групах для дітей віком до 3-х років  -  8 гр., в оздоровчий період – 8,80 гр. в день на одну дитину; в групах для дітей віком від 3-х років – 11 гр., в оздоровчий період – 12,10 гр. в день на одну дитину. 

Безкоштовним харчуванням було охоплено 39 дітей пільгової категорії, що становить 16 % від загальної кількості дітей, зокрема: 18 дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 18 дітей спеціалізованої логопедичної групи. Згідно із  рішенням виконавчого комітету від 20.08.2014 № 479- 1" Про безкоштовне харчування дітей у дошкільних навчальних закладах" безкоштовним харчуванням було охоплено 3 дітей, батьки яких перебувають у зоні АТО.

  Крім того, батьки 19 дітей з багатодітних сімей  сплачують 50% від вартості харчування, як передбачено п.2.3. Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних та комунальних дошкільних закладах. 

Аналіз показав, що за 2014 – 2015 н. р.  середнє виконання щоденних норм основних  продуктів харчування, зокрема:

Ясельні групи: м'ясо – 62%; риба  − 61%; молоко – 20%; сметана – 13%; сир кисломолочний −17%; масло – 67%;  яйця – 80%; овочі – 74%; цукор – 71%.

Дошкільні групи: м'ясо – 60%; риба  − 62%; молоко – 28%; сметана – 20%; сир кисломолочний −22%; масло – 76%;  яйця – 60%; овочі – 74%; цукор –87%.

   Однак, варто зазначити, що поряд з позитивними змінами є ряд невирішених проблем, зокрема:

-         не в повному об’ємі виконується Постанова Кабінету Міністрів № 1591 від 22.11.2004 р.  «Норми харчування у ДНЗ». Денні норми на одну дитину з основних продуктів молока, м’яса, риби, овочів,  виконуються  лише на 62%; це викликане невідповідністю вартості продуктів із вартістю оплати за харчування.

Протягом 2014-2015 навчального року спеціалісти санітарно-епідеміологічної служби, управління освіти та представники міської ради  здійснювали контроль за організацією харчування дітей у нашому дошкільному закладі. За результатами перевірок порушень не виявлено. Отже робота з організації харчування дошкільників в ДНЗ ведеться на достатньому рівні.

   

 

10. Медичне обслуговування дітей в ДНЗ

Дошкільний заклад має медичний кабінет, його обладнання в основному відповідає нормативним вимогам. Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує  медична сестра  Парфелюк Н. Р., яка у своїй роботі  керується наказами, інструкціями державних міських відділів охорони здоров’я, наказами по ДНЗ.

         Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей.  Кожну дитину оточують кваліфіковані педагоги, практичний психолог, медична сестра, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.  У ДНЗ планомірно проводяться антропометричні вимірювання та оцінювання фізичного розвитку дітей. На кожну дитину групи складається «Листок здоров’я», який допомагає медичній сестрі і вихователям здійснювати індивідуальний підхід до дітей, що мають відхилення в стані здоров’я.

       Згідно з річним планом дошкільного навчального закладу медична сестра  проводить серед працівників та батьків санітарно-освітню роботу. Форми й тематика санітарно-освітньої роботи різноманітні. Медична сестра випускає санбюлетні, пам’ятки; проводить бесіди, виступає з доповідями на педрадах, батьківських зборах.

       У дошкільному навчальному закладі медичною сестрою систематично ведеться відповідна медична документація.

Аналіз захворюваності дітей показав що у 2014 році через хвороби дітьми було пропущено 5030 днів, що складає 19 % від загальної кількості дітоднів. Кількість невідвідувань однією дитиною через хворобу становить  22 дні, що в порівнянні з минулим  роком іде тенденція до зменшення.

За 2014 рік зареєстровано 277 випадків захворювань: із них: ГРВІ– 192; В/віспа не зареєстровано, інші захворювання - 84; інфекційні захворювання ГЕК - не зареєстровано, скарлатина один випадок.

Найнижча захворюваність відзначена в старшій групі № 2 , в старшій групі № 1, в середній групі та в  логопедичній групі.

         Протягом  2014 року проводилась фізкультурно – оздоровча робота по зміцненню та збереженню здоров’я дітей засобами валеологічного  виховання, формування культурно – гігієнічних навичок під час занять та в повсякденні. Постійно після занять з фізичного виховання сестра медична старша, Парфелюк Н.Р. готувала дітям фіточаї, проводила роботу щодо раннього виявлення захворювань, спостереження за контактними дітьми, направляла дітей на профілактичні щеплення, контролювала в осінньо – зимовий період, щоб діти вживали часник, цибулю, полоскали ротову порожнину та горло сольовим розчином та водою.

Обговорювались питання зміцнення здоров’я дітей  та  дорослих  на педагогічних радах, виробничих нарадах, батьківських зборах.

       Систематично в типовому порядку та за епідеміологічними показниками санітарний стан дошкільного закладу контролюється СЕС, про що свідчить запис у санітарному журналі дошкільного закладу. Адміністративних і дисциплінарних покарань з боку СЕС за останні 5 років не було зареєстровано.

 

11. Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

З метою збереження життя і охорони здоров’я дітей, навчання безпечної поведінки 2 рази в рік проведено Тиждень безпеки життєдіяльності

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», було проведено навчання та перевірку знань працівників з охорони праці, повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей в ДНЗ, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги. Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, проводилося випробування спортивного та нестандартного обладнання на території дошкільного закладу та в групових кімнатах. Відповідальною особою та громадським інспектором з охорони праці проводяться перевірки обладнання на відповідність вимогам безпеки та видаються приписи. Обладнання, яке не відповідає вимогам вилучається для ремонту чи списується.

Випадків виробничого та дитячого травматизму, за звітний період, зареєстровано не було.

 

12. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

У дошкільному закладі діє педагогічна рада ДНЗ, як колегіальний орган. На засіданнях розглядалися питання освітньо-виховної роботи, поліпшення умов перебування дітей в ДНЗ.

Адміністрацією та вихователями садка ведеться постійна планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Проводяться «Дні відкритих дверей», батьківські збори, консультації.

У березні 2015 року на базі ДНЗ відбувся круглий стіл за участю адміністрації ДНЗ, ЗОШ № 2, педагогів та батьківської громадськості під час якого директором Грищуком В. А. було представлено  інноваційну програму навчання учнів початкових класів «Інтелект України», педагогами ДНЗ проведено ряд відкритих освітньо – виховних заходів з вихованцями старших груп, обговорено шляхи подальшої співпраці.

12. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

Як керівник закладу, систематично веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, радою, батьківським комітетом тощо, інформую управління освіти про прийняті рішення.

Найчастіше батьки звертаються з питання влаштування дітей в ДНЗ. Наш ДНЗ значно переповнений. При нормі дітей 150 дітей в ДНЗ виховується 220 осіб. Найбільша проблема з влаштуванням дітей 4 років, оскільки дана група одна на паралелі. Набір дітей в ДНЗ здійснюється згідно нормативно-правових документів та існуючого електронного обліку дітей. Наш заклад користується попитом серед батьків.

Колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою все нові і нові завдання. І першочергове завдання - створення належних умов для розвитку, виховання та оздоровлення наших дітей. А подальший розвиток ДНЗ можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.

Головним є те, що заклад прагне бути тим місцем, де діти можуть фізично розвиватись, навчатись, виховуватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, весело й щасливо жити.

Вважаю, що вагомим критерієм оцінки моєї управлінської діяльності можна вважати сприйняття мене як керівника працівниками, дітьми, а через них і батьками. Усвідомлюю, що розумно будувати взаємовідносини педагогів, їх помічників, дітей, батьків, можна тільки там, де всі відчувають свою приналежність до найвищої справи на Землі – формування Людини.

Розумно організоване керівництво повинно, в першу чергу, сприяти залученню кожного члена системи «діти-батьки-педагоги-завідувач» до вирішення усіх питань навчально-виховного процесу та уселяти в кожного віру і тверду переконаність, що він є активним і відповідальним співучасником цієї системи.

Я вдячна  всім небайдужим батькам, які допомагають нам створювати затишок та комфорт для дітей в групах, спільними зусиллями навчати, розвивати та виховувати їх.  Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

 

 

Дякую за увагу!!!

ЗВІТ

завідувача Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад(ясла – садок) №39 «Казка» про роботу  протягом 2013-2014 навчального року

 

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад(ясла – садок) №39 «Казка» розпочав функціонування у 2010 році. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створено усі умови:

·       Музична та спортивна зали;

·       Кабінети логопеда, практичного психолога;

·       Методичний кабінет та медичний блок;

·       Фіто вітальня;

·       Прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;

За проектною потужністю заклад розраховано на 150 місць для дітей 2 – 6 років. В ДНЗ функціонує 8 груп, з них 2 групи раннього віку, 5 груп дошкільного віку, 1 група компенсуючого типу(логопедична). На сьогодні заклад відвідує 226 вихованців, з них 59 вихованців старшого дошкільного віку буде випущено до школи.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Статуту Програми розвитку,та річного плану роботи.План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з управлінням освіти Луцької міської ради.

            Я, як завідувач, забезпечую:

 - реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

 - дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

 - приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

 - є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори;

- контролюю виконання річного плану всіма службами закладу.

Протягом 2013 – 2014 н. р. ДНЗ № 39 працював над вирішенням проблемного питання: облаштування спортивного майданчика, міні – футбольного поля та ігрових майданчиків надвірними спорудами. З цією метою було укладено договір з благодійним фондом «Новий Луцьк» Ігоря Палиці, спільно з представниками фондурозроблено проект спортивного майданчика та міні – футбольного поля. Монтування спортивного обладнання планується розпочати у липні 2014 року.

Протягом року тривало облаштування надвірними спорудами ігрових майданчиків, а саме:

група «Рукавичка» придбано та встановлено потяг;

 група «Ріпка» - кораблик та альтанку;

група «Теремок» - столик з лавкою; гойдалка;

група «Колосок» - ігровий комплекс;

       На виконання Закону України "Про дошкільну освіту”, листа МОН України від       18.12.2000 року "Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, Інструктивно-методичного листа МОН України від 04.10.2007 року « Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади”, «Про здійснення соціально – педагогічного патронату» (від 17.12.2008 №1/9 – 811 ) протягом року здійснювався педагогічний патронат над дітьми 4 – 5 років, які проживають в мікрорайоні дитячого садка, але не відвідують його.  Педагогічні працівники відвідали такі сім’ї вдома, проінформували батьків про можливі форми здобуття їхніми дітьми дошкільної освіти.

З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою дитячого садка, традиційно, у квітні було проведено День відкритих дверей для батьків вихованців та жителів мікрорайону. Була надана можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей, фотовиставки, вернісажі дитячих та колективних з вихователями робіт, оглянути предметно – ігрове середовище групових кімнат. Діти п’ятирічного віку мікрорайону 100 % охоплені різними формами здобуття дошкільної освіти.

Навчально-виховний процес у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», вимог Державної програм виховання дітей дошкільного віку «Дитина» та «Впевнений старт», Базового компоненту дошкільної освіти.

Педагогічними кадрами ДНЗ укомплектовано в такому складі:

Завідувач;

Вихователь – методист;

 практичний психолог,

вчитель-логопед,

інструктор з фізичного виховання,

2 керівники музичні;

16 вихователів;

 Медичне обслуговування здійснює сестрамедична старша.

 

  

 Фаховий рівень педагогів складає:

-         1  вища категорія;

-         3спеціалісти 1-ї категорії;                                                         

-         6  спеціалістів 2 –ї категорії;

-         13 педагогів – спеціалісти 9 тарифного розряду;

-         3 педагоги молоді спеціалісти;

-                     3 педагоги здобувають вищу фахову освіту.  

Робота колективу була спрямована на задоволення потреб батьків у навчанні, вихованні, оздоровленні та догляді дітей раннього та дошкільного віку та дітям з особливими освітніми потребами.

Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної  та початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомили дітей середніх та старших груп з правилами поведінки учнів, читали літературні твори про школу, проводили бесіди про школу, ходили на екскурсії до школи. Випускники нашого дитячого садка мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. Згідно річного плану в травні місяці 2014 року проводилась діагностика сформованості основних компетенції дітей старшого дошкільного віку, всього діагностовано 65 дітей та отримані наступні результати:

Рівень розвитку дитини

Кількість дітей

%

Високий

21

32%

Середній

42

65%,

Початковий

2

3%

Всього

65

100%

 

Початковий рівень знань виявлено у двох дітей, які через хвороби рідко відвідували заклад та за віком продовжать відвідувати ДНЗ.

Колектив та діти дошкільного навчального закладу приймали активну участь у загальноміських заходах таких як: міському конкурсі «Вихователь року – 2014», «Музична скарбничка», фестивалі «Спорт для всіх – спільне майбутнє», фестивалі театрального мистецтва.

Протягом навчального року на постійному контролі адміністрації закладу та батьківського комітету знаходились питання харчування дітей, якість медичного обслуговування, дотримання санітарно - гігієнічних вимог утримання ДНЗ   № 39,   протипожежної  безпеки,   безпеки   життєдіяльності  дітей   та працівників,   режим   дня,   трудова   дисципліна   працівників,   організація   роботи   за економним використанням енергоносіїв та води.

Для   успішного   виконання  цих  питань   в   колективі   підтримувався   здоровий мікроклімат, ініціатива та педагогічна майстерність.

 Велика увага приділяється організації збалансованого харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 3-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування, а в кінці тижня сестрою медичною закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення.   

Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку.

У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей в літній оздоровчий період. Щоденно діти отримують соки та свіжі овочі. Літнім відпочинком та оздоровленням планується охопити 90% усіх дітей закладу.

 Як завідувач ДНЗ забезпечую роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі  згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 826 від 14.06.2002 року. 

Здійснюється медичне обслуговування сестрою медичноюстаршою Парфелюк Н. Р., яка протягом року проводять навчання серед працівників, інформує батьків з питань профілактики інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, двічі на рік проводить антропометричні вимірювання росту та ваги тіла дітей, направляє на вакцинацію, здійснює медико – педагогічний контроль за станом фізичного розвитку дітей.

Діяльність методичної служби в дошкільному навчальному закладі протягом 2013 – 2014 н. р. здійснювалася відповідно до науково-методичної проблеми «Професійна мобільність педагога в контексті загальноєвропейського освітнього простору» та за наступними напрямками: 

Мовно – інтелектуальний розвиток дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій;

Створення предметно – ігрового середовища для реалізації трудового виховання дошкільників;

Організація роботи здійснювалась на підставі аналізу, діагностики, вивченню запитів і потреб педагогів. Якісний аналіз складу педагогічних працівників свідчить про доцільність роботи над реалізацією даної проблеми. За наслідками атестації у 2013 - 2014 н. р. атестовано 7 педагогів, з них: присвоєно «Спеціаліст вищої категорії»  - 1 ; «Спеціаліст І категорії» - 1; «Спеціаліст ІІ категорії» - 2. Підтверджено раніше присвоєні кваліфікаційні категорії «Спеціаліст» - 3 педагогам.

Методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на досягнення мети ІІ етапу науково – методичної проблеми: створення максимально сприятливих умов для задоволення освітніх потреб, розвитку та самореалізації кожного педагога у творчому середовищі, а задля досягнення позитивних результатів було організовано роботу творчої групи  «Пошук» керівником якої була вихователь – методист Нагірна Л. Б. Підсумком роботи творчої групи стало створення інформаційного банку даних інноваційних технологій, що використовуються в дошкіллі.

Досвідом використання інформаційних технологій у логіко - математичному розвитку дошкільників ділилась під час міського конкурсу «Вихователь року  - 2014» Червак Н. І.

Вагомим здобутком можна вважати методичні рекомендації вчителя – логопеда Русінчук Т. А. з питань використання ігор – трансформерів у мовленнєвому розвитку дітей – логопатів, та збірку інтелектуальних ігротек «Для розумних, кмітливих, талановитих» практичного психолога Мазуренко В. А., які цього року були представлені та відзначені на виставці педтехнологій «Творчі сходинки педагогів м. Луцька»

 Завдяки взаємовідвідуванням, колективним переглядам організованої діяльності з вихованцями надано адресну допомогу педагогам в яких були утруднення з вирішення певних проблем. Підвищились творчий потенціал педагогів та можливість і бажання використання інформаційних технологій в практичній діяльності.

Пріоритетною ланкою роботи з педагогічними кадрами є  робота з початкуючими спеціалістами. З цією метою методичною службою днз розроблено план роботи з молодими педагогами, призначено педагогів – наставників та організовано  співбесіди, консультації з метою надання дієвої методичної допомоги.

Протягом року тривало вивчення перспективного передового досвіду вихователя Біляшевич К. М. з теми: «Зображувальна діяльність, як чинник розвитку творчих здібностей дошкільників». З цією метою розроблено план вивчення та намічено форми роботи.

 З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності курси підвищення кваліфікації при ВІППО у 2014 році  було направлено наступних педагогів: Чеб І. В., Шпеник Ю. В., Максимчук В. В.

Продовжується співпраця з дошкільним навчальним закладом № 26 міста Луцька. На початку навчального року було складено та затверджено план спільної роботи з апробації програми «Жива етика», обумовлено питання роботи та відстеження результативності, проведено та відвідано ряд заходів.

Продовжується співпраця методичної служби ДНЗ з міським методичним кабінетом. Так, на базі ДНЗ вихователем – методистом Нагірною Л. Б. було проведено консультацію та методичне об’єднання вихователів – методистів міста з питань роботи закладу над науково – методичною проблемою.

У 2013 – 2014 н. р. на базі ДНЗ працювала творча група вихователів – методистів міста Луцька. Підсумком роботи групи стали методичні рекомендації «Забезпечення оптимізації педагогічної діяльності вихователя – методиста: системний підхід»(ІІ частина), які отримали схвалення на міській та обласній виставках педтехнологій «Творчі сходинки педагогів м. Луцька».

У ДНЗ створені умови щодо підвищення самоосвіти педагогів. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Вихователем - методистом Нагірною Л. Б.надаються кваліфіковані консультації з питань розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи.

Важливою складовою навчально-виховного закладу освіти є організація роботи з батьками. Адже сім’я – первинне природне середовище, джерело духовної та матеріальної підтримки для дитини.Наш дошкільний навчальний заклад протягом багатьох років проводить планомірну цілеспрямовану роботу з батьками. У роботі з батьками вирішуються наступні завдання:

1. Підвищення педагогічної культури батьків.

2. Вивчення та узагальнення кращого досвіду сімейного виховання.

3. Залучення батьків до участі в житті дитячого садка через пошук і впровадження найбільш ефективних форм роботи.Вихователі вікових груп протягом року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат.

     Провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю є батьківські збори. Впродовж навчального року було проведено загальні і групові збори, під час яких батьки систематично ознайомлювались з завданнями, новим змістом і напрямками навчально-виховного процесу, специфікою роботи сучасного закладу освіти, отримували інформацію про нормативно-правове підґрунтя нововведень в освіті, обговорювали актуальні для них питання, педагогічні проблеми. На зустрічах з батьками запрошувалися практичний психолог, старша медична сестра, вчитель- логопед.

      Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази ДНЗ. Замінено вікна на енергозберігаючі в групах, закуплено та встановлено віконні ролети в музичному залі. Придбано: м’який інвентар(матраци, подушки, спецодяг для персоналу), меблі для фіто вітальні, методичну літературу, канцтовари. Оформлено підписку на періодичні видання. Замінено посуд в групах.Закуплено дитячі музичні інструменти, атрибути для театралізованої діяльності. Проведено механізоване планування спортивного майданчика.

Для проведення ремонтних робіт в заклад придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, шланги для води. Замінено частину каналізаційної труби, проведено заміри опору контурів заземлення, повірка ваг, теплового лічильника, манометрів та термометрів.

На виконання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано миючі дезинфікуючі  засоби, пральний порошок для прання білизни.

                Проте існує ряд проблем, що потребують вирішення:

-    капітальний ремонт асфальтного покриття;     

-    заміна вікон на енергозберігаючі в спортивному залі;

-   придбання пральної машинки;

-   облаштування сцени в музичній залі закладу.

    

        

 


Контакт

Дошкільний навчальний заклад №39

вул. Маковського 2а, м. Луцька, Волинської області

26-14-40


ГЕРБ ДНЗ   


 ГІМН

 

1.Ой рано-раненько,

Як тільки світає.

Наш садочок «Казка»

Двері відчиняє

 

Приспів:

«Казкою», «Казкою»

Зветься наш садочок

Він розцвів у Луцьку,

Мов з квіток віночок

 

2.Ми садочок любимо,

Любим в ньому жити,

Бо найкращий наш садочок

Від усіх на світі

Приспів

 

3. Друзів маєм тут багато

Ми немов родина

Поважаєм маму й тата

Любим Батьківщину

Приспів