Веселі нотки
«Ми краплинки із криниці роду»
Родинне свято для старших дошкільнят
Зал святково прикрашений вишивками. Центральна стіна – „дерево” роду групи.
Танець
Ведуча Ми раді вас вітати у нашій світлиці
І дарувати хліб із зілота-пшениці.
Щоб хліб святий був на столі,
Щасливі були люди в місті і селі.
Серця в нас сповненні любов'ю, миром,
Бажаємо, щоб зустріч була щирою.
Дитина Гостей ми завжди стрічаєм
Круглим, пишним короваєм.
З рушником берем таріль,
Коровай кладем і сіль.
Шанобливо хліб підносим:
Символ дружби – коровай.
Пісня „Паляниця”муз.З.Присухіної, сл.В.Дерія
Мама І Щиро дякуємо любі дітки за ваші вітання, за цей сонячний коровай. Ми прийшли сьогодні до вас на свято не з порожніми руками, а з гарними дарунками.
Мама ІІ Даруємо вам ці квіти
Щоб весело було жити.
Щоб між дітьми в садку не було суперечки.
Мама ІV А ми принесли в дарунок мішечок вівса,
Щоб садкова родина була здорова уся!
Дитина На світі білому єдине,
Як і дніпрова течія,
Домашнє вогнище родинне,
Оселя наша і сім'я.
Куди б наш не стелився шлях –
Не гасне вогнище родинне
В людських запалене серцях.
Ведуча Сьогоднішнє свято – це ще одна сходинка до нашого зближення. Сюди нас усіх привела любов до свого народу, до рідної землі, до своїх батьків, любов до своєї матері – України.
Тут ми народилися і живемо, тут живуть наші батьки і тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини.
Дитина Мій край чудовий –
Україна, тут народились ти і я.
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня солов'я.
Є батьківщина лиш одна.
І в нас вона одна-єдина –
Це наша славна Україна.
Про Україну, рідний край
Ти завжди, завжди пам'ятай.
Ведуча Наділяв Господь дітей світу талантами.
Французам дав елегантність і красу.
Угорцям – любов до господарювання.
Німцям – дисципліну і порядок.
Полякам – здатність до торгівлі.
Італійці одержали хист до музики.
А що ж дісталось українським дітям?
Неоціненний дар, який уславив Україну на весь світ – пісню.
Пісня вгорі нас вітає,
Пісня радощі приносить,
Наше серце пісні просить.
Пісня «Нова Україна»
Ведуча Хто вас, дітки, щиро любить,
Хто вас ніжно так голубить,
Як ви хворі, цілі ночі
Не стуляє свої очі?
Всі діти Матуся!
Ведуча Хто колисочку гойдає,
Хто вам пісеньку співає,
Хто вам казочку розкаже,
Хто вам лялечку покаже?
Ведуча Коли, дітки, ви ліниві,
Неслухняні, пустотливі,
Як буває іноді,
Хто ж то сльози ллє тоді?
Дитина А чи вам відомо
Про найкращі ліки,
Що знімають втому
Вправно і навіки?!
Що приносять вчасно
Справжній порятунок,
Ліки ці прекрасні –
Мамин поцілунок.
Мама Була в родині дівчинка. Доки малою була, тільки й турбот, що радіти сонечку, матусиній ласці, тільки й діла, що рости здоровою, набиратися розуму й досвіду. І як одна з ознак цього безтурботного періоду життя — вільне, розпущене волосся, прикрашене віночком.
Підростало дівчатко, і настав час, коли дитина стала помічницею, їй довіряли якусь роботу, залучали до родинних справ. Дівчинці вже заважало розпущене волосся. Тому треба було підбирати його, а точніше — заплітати.
Та не міг наш народ не відзначити такої події в житті дівчинки. Тому народився гарний, ніжний, дивної краси, великого змісту обряд першого закосичення, дуже важливий для духовного розквіту кожної дівчинки 5—7 років.
Підросли вже і наші дівчатка. Час вже і нам їх закосичувати.
Ведуча Мами завжди про донечок дбали?
Мами Дбали.Ведуча Рушничок до свята вишивали?
Мами Вишивали.
Ведуча Ідіть же, дівчатка, до матусь рідненьких
Дозволу питати, дозволу питати косу заплітати.
Косу заплітати, у стрічку вбирати.
Мами Благословляємо!
(Мами дарують дівчаткам вишиті рушники.)
Танець з рушниками
(Застеляють рушничками стільчики, сідають).
Ведуча А закосичуватимуть вас, любі дівчатка, ваші матусі!
Бо хто ж, як не матінка рідна, благословляє діток на добре, щасливе життя у достатку і праці.
Родися, краса, добрішай, душа!
Під музику заплітають дівчаток
Ведуча А тепер, матусі, візьміться за руки і тричі обійдіть дівоче коло, щоб захистити своїх донечок від усього лиха, напасті, щоб відвернути від них нудьгу і страждання. Нічого немає сильнішого за материнське благословення.
Мами читають молитву
Донечко рідненька, ти іще маленька,
Я молюсь за тебе, як і кожна ненька.
Я прошу у Бога здоров’я міцного,
Щоб тобі послав він щасливу дорогу.
Щоб в житті ніколи ти горя не знала
І щоб твоя доля цвіла-процвітала.
(По закінченню під музику ідуть по колу.)
Ведуча Поцілуйте своїх донечок, привітайте з важливою подією в їхньому житі.
(Мами вітають донечок, дарують намисто).
Дитина-хлопчик Косички у дівчаток, щоб смикати за них,
Так думав я спочатку. Та виявилось — ні.
Вони ростуть для того, щоб заплітати довго,
Щоб хтось про них казав: «Ах, ах, ах!»
А мені косичок не треба, я — хлопчак.
А що я теж красивий, то це помітно й так.
Ведуча Дітям для щастя потрібні не тільки материнські руки й ласкавий погляд, а й батьківське тверде слово. Батько й мати у дитячій долі – це два гарячих сонця, що дарують тепло і радість.
Послухайте, як діти мріють, щоб завжди поряд з мамою був тато.
(виходить тато і син)
Син Тату, ти знаєш навіщо мені дві руки?
Тато Одна, напевно, щоб тримати хліб, друга – ложку.
Син Не тільки, щоб їсти. Одна рука у дітей для того, щоб триматися за маму, друга за тата.Ведуча Хай поряд із Мамою завжди йтиме Тато!
Сімейний вогонь палає,
Теплом наповнює дім.
Хай тато маму кохає,
Хай щастя не зраджує їм.
Запаліть же свічечку,
Батьки запалюють свічечки.
Нехай палає,
Поєднає нас вона в цей час.
Друзів голоси нехай лунають,
Пісня й слово хай єднає нас.
Пісня «Хай живе надія»сл. і муз.І.Білик
Ведуча Як і у дічаток, так і у хлопчиків існував обряд переходу від дитини до маленького козачка, обряд підперізування. Від найдавніших часів у багатьох народів пояс, підперізування мали сакральне значення, пов'язане з ідеєю досконалості, безкінечності й водночас цілісності. Цей обряд – підперізування доручається виконати татусям і дідусям. Але перед тим, ваші синочку хочуть дещо сказати.
Діти-хлопчики Ми до батьків сказати хочем слово,
Сповнене ніжності і любові.
Бо без батьків чого ми в світі варті?
Без батьківської строгості і жарту?
Без вашого батьківського тепла?
Усе в житі міняється і в'яне,
Усе мина, відходить назавжди.
Лиш батьківська любов ніколи не зів'яне,
Лиш татові слова зі мною назавжди.
І вам бажаємо здоров'я ми багато.
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи.
І щоб в житті ніколи не хворіли.
Хоч часом ми буваємо нечемні,
І дуже ви хвилюєтесь за нас,
Але у серці знаємо, напевно:
Ми більше радуємо вас.
Під музику тати підходять до своїх синочків і зав'язують їм пояски, даруючи `їм шаблю в знак мужності.
Діти – хлопчики За Дніпровськими порогами,
За південними дорогами,
За степами за широкими
Наші прадіди жили.
Цінували волю вільную,
Україну свою рідную
Як зіницю берегли.
Гей ви, хлопці – запорожці,
А де ж ваша сила?
Чи свою козацьку силу
Ви не розгубили?
Завжди пам'ятати:
Хто безсилий, той безкрилий,
Тому не літати.
Пісня «Козак»
Ведуча А які у нас добрі, лагідні дідусі та бабусі! Вони нас не просто люблять, а леліють і голублять. Прощають усі наші витівки, образи, а їхнє добре слово завжди зігріває, заспокоює, відвертає сльози та сум.
Дитина Бабуся моя дорогенька,
Матуся моєї матусі.
Присядь коло мене близенько,
Я ніжно отак пригорнуся.
Накину тобі я на плечі
Хустинку тепленьку, пухову.
Як гарно з тобою малечі
Бабусю, завжди будь здорова!
Дитина Цілую бабусині втомлені руки,
Що знали в житті і любов, і розлуки,
Що вміють такий смачний хліб випікати
І людям добро завжди дарувати.
Дитина За все найкраще у житті,
За ваші руки золоті,
За ваші лагідні серця,
Внучата вдячні без кінця.
Ведуча Не можна уявити бабусю без колискової. Отож, дорогі бабусі, заспівайте своїм внучатам, а ми всі уважно послухаємо.
„Колискова”(у виконані бабусі)
Дитина Чи мороз, чи віє завірюха,
Я нічого небоюсь.
Це тому, що маю друга.
Мій найкращий друг – дідусь.
І в кіно, і в магазин...
До морозива я ласа,
А мультфільми – любить він.
З таким хорошим другом
Не нудно вдвох ніде.
З таким хорошим другом
Ніхто не пропаде!
Першим став на них дідусь.
Ми обоє з ним хоробрі –
Я кататися навчусь.
Теж я виросту, а поки,
У нас такі веселі дні,
Що здається менше років
Дідусеві, ніж мені.
Ведуча пропонує провести конкурси.
Конкурси
Ведуча Велика, дружна родина – запорука дитячої радості та щастя.
Коли родина велика, дружна – нічого не страшно. Це фортеця, яка захищає й оберігає від негоди та крижаного вітру. Домашнє родинне вогнище наповнює теплом та радістю наші серця, і відступають перед цим гарячим полум’ям горе та негаразди.
В душі – то пісня солов'їна,
То злякано сичі кричать.
Щоб не кришилася родина,
Щось треба вміти і прощать.
Нехай людські любов і шана
Осилять всі шляхи круті,
Бо в дітях ми себе лишаєм,
Себе продовжуєм в житті.
Ведуча Родина складається із кровних родичів. А наша садкова родина створилася силою обставин. І ось яке родинне дерево виросло в нас. Це дерево – загадка. Кожна гілочка на ньому – одна родина. Ваші діти намалювали своїх членів сім’ї. Пізніше ви підійдете до нього, відшукаєте і заберете на пам’ять про наше свято.
А я хочу ще раз побажати миру і затишку, щастя і взаєморозуміння, любові і поваги в ваших родинах.
Всім нам радісно було.
Ось і закінчилось,
І, здається, все пройшло.
Ні, так просто не проходить –
В серці струночка бринить.
Бо в щасливій родині
І дитині добре жить.
Будем дуже раді вам.
Гості, татусі, матусі –
Всі разом Кланяємося всі ми вам!
Ведуча Лине пісня рідним краєм,
Музика лунає,
Вся садочкова родина,
Сьогодні вам співає.
Ведуча Ми співали, танцювали
Поздоровлення читали.
А тепер усі до чаю
Стіл святковий накриваєм.
«Свято Книги»
Музична розвага до Дня знань для дітей усіх вікових груп
Цю невелику музичну розвагу, присвячену джерелу знань — книзі, пропоную розіграти з дітьми на початку навчального року. Вона буде приурочена до Дня знань, веселі ігри, танці й пісні допоможуть діткам поринути у світ книжкових фантазій, а незвичний, як для музичної розваги, тематичний зміст ознайомить з деякими видами книжок (збірки казок і віршиків, пісенники, розмальовки, книжки-пазли).
Перша ведуча Здрастуйте, дорослі!
Здрастуйте, діти!
Не бачилися з вами цілісіньке літо.
Ось, нарешті, зустрілися ми,
Першого вересня, восени!
Друга ведуча Тож радійте зустрічі, усміхайтеся,
У долоньки плескайте — привітайтеся!..
Сьогодні день чудовий —
День знань і день книжок,
І ми приготували для всіх візок книжок!
Ведучі підвозять до журнального столика візок з різними книжками (книжками казок, розмальовками, пісенниками тощо) і виконують пісню "Візок книжок"(або іншу пісню про книжки) яку підспівують усі діти.
Перша ведуча А яку ж книжку відкрити мені
І покласти ось тут на столі?
Друга ведуча Відкриємо книжку казок
І почитаємо для діточок.
Ось цікава казка для маляток —
Про двох жадібних ведмежаток:
Жили собі маленькі ведмежата,
Які любили бавитися й грати,
На стежку в лісі вибігли вони,
І сиру свіжого шматочок там знайшли.
Як почали ведмедики ділитись —
Одразу встигли й посваритись,
Один гукає: "Це мій сир, віддай!".
А другий каже: "Ні, це мій сир, не чіпай!".
Та ось лисичка тим ліском ішла,
Сир поділити звірям помогла,
Куснула сир разок, іще разок —
Й у роті в неї зник увесь шматок!
Скажіть, чи правильно лисичка учинила,
Коли сама увесь сирок поїла? (Ні!).
Підкажіть, будь ласка, діти,
Як по правді сир ділити? Відповіді дітей.
Перша ведуча Так-так, все порівну ділити варто,
І їжу, і пісні, і жарти.
Діти, давайте і ми поділимось з друзями гарною пісенькою.
Діти старших груп виконують пісню про дружбу на вибір керівника музичного.
А потім запрошують усіх дітей потанцювати в парах "Таночок дружби"
Друга ведуча Зараз книжечку з віршами,
Почитаєм разом з вами.
Обережно відкриваю,
Вірш про літо почитаю:
Промайнуло тепле літо,
Сонячні забрало дні,
Полишило літо дітям
Теплу згадку по собі.
Та забула, на якій сторінці.
Діточки, допоможіть,
Самі вірші розкажіть.
Діти читають віршики про літо.
Потім ведучі запрошують дітей молодшої та середньої груп виконати
Пісня "Літечко"
Друга ведуча А ці книжечки незвичні,
Знаки всі у них музичні:
Чорні нотки на лінійках намальовані —
Звуки пісеньки у них заховані!
Перша ведуча Я цю пісню добре знаю —
Зараз вам її заграю,
Діти, відгадайте вмить,
Яка пісенька звучить?
Всі діти, які впізнали укр. нар. Пісню "Веселі гуси", виконують її.
Друга ведуча А в цій книжці малюнків багато,
Їх розфарбовують наші малята,
Сторінки розмальовки ми гортаємо,
Картинки кольорові розглядаємо:
Ось — галявина, майданчик,
По стежині скаче м'ячик...
Одна ведуча кидає м'ячик до ніг іншої.
Ой, дива! Ой, дива! Біля ніг моїх
Скаче м'ячик-по стрибайчик скік-скік-скік!
Що ти хочеш, м'ячику?..
З дівчатками й хлоп'ятками весело стрибати!
Гра "М'яч впіймай і стрибай"
Тільки-но зазвучить весела музика, ведучі кидають м'яч кожній дитині по черзі, називаючи її ім'я (наприклад: "Катю, лови!"). Хто впіймав м'яч — кидає його назад ведучій, стає біля свого стільчика і починає стрибати на місці. Гра закінчується тоді, коли всі діти із зупинкою музики сідають на стільчики. По закінченні гри ведуча котить м'яч у куток, де стоять дитячі візочки з книжками-пазлами.
Перша ведуча Ой, закотився м'ячик у куток,
А що ж там є? Візочки, повні книжечок!
Щоб уважніше розгледіти ці книжки,
Треба дітям позмагатись трішки!
Гра "Перегони візників"
До краю мотузки кожного візочка прив'язано олівець. На один візок обирається один гравець з кожної групи. За командою ведучих кожен гравець накручує мотузку на олівець, наближуючи до себе візок. Гра закінчується тоді, коли всі візочки приїдуть до гравців.
Перша ведуча У кожному візочку книжка-гра,
Яку так любить наша дітвора,
Незвичні тут також сторінки —
Вони частинки спільної картинки.
Друга ведуча Тож зараз вихователі і малюки
Швиденько поскладають пазли залюбки.
Гра "Склади книжковий пазл"
Кожна група роз'єднує сторінки своєї книжки-пазлу і складає з них картинку. Гра закінчується тоді, коли всі пазли складено.
Перша ведуча Ось і закінчилась книжкова гра,
Старались вихователі і дітвора,
Час оплесками всіх нагородити:
Ви молодці — і вихователі, і діти!
Незвичайну книжку-сюрприз,
Відкривається вона лише тоді,
Коли скажете рядочки чарівні:
"Будь ласка, книжечко, відкрийсь,
Сюрприз книжковий, покажись!
Діти з дорослими тричі повторюють чарівні слова, після чого ведучі відкривають книжку-сюрприз і пригощають з неї малечу солодощами.
Різдвяна казка
Театралізація для старших дошкільнят
Біло – біло навкруги.
Дітям тепло біля пічки,
Накаталися з гори.
Вже схотіло сонце спати.
Місяць з хмар вигляда.
Сутінок спішить до хати,
У віконця загляда.
Всі готуються до свята,
Клопіт в хаті й на дворі.
Прикрашають, чим багаті,
Пісні страви на столі.
Тільки Зірка засіяє,
То й Різдво прийде до нас.
Але лихо не дрімає
Лише вичікує свій час.
З’являються під тривожну музику Відьма, Чорт і Змій.
Відьма На заваді станем людям:
Сонце треба захопить,
Хай Різдва у них не буде,
Всюди темрява стоїть.
Чорт Зійде Місяць – я схоплю,
І сховаю, чи втоплю.
Крадуть Сонце, Місяць, Зірку і біжать за хатинку.
Ведуча Діти лихо відчувають –
Всі принишкли і мовчать.
Болісно старі зітхають,
Між собою гомонять:
Дитина Люди Зірку всі чекають,
Що про свято сповістить,
До вечері не сідають,
На столі дідух стоїть.
Де що ділось з’ясувати.
Хлопці здатні все здолати
Й нашу Зірку відшукати.
Гей, виходьте, козаки!
Захистіть нам те, що свято.
Ви – відважні вояки,
Справу вирішіть завзято.
Виходять під марш козаки.
Козак I Ми добудем світло людям,
Зірка радість сповістить.
Будемо шукати всюди,
Ви з надією нас ждіть.
Вирушають у путь.
Козак II Довго в лісі ми блукали,
Та нікого не стрічали.
Подивіться, ось хатина.
Може, добра там людина?
Хлопці стукайте до хати.
Треба десь заночувати.
Хто шукає тут халепу?
Козак III Ми, бабусю, козаки,
Українські парубки.
Потомились, хочем спати.
Чи нас зможете прийняти?
Ось водичка, хлопці, пийте.
Козаки п’ють і засинають біля хати.
Сонне зілля наварила,
Козаків ним напоїла,
Міцно будуть хлопці спати,
Треба зброю заховати.
Ведуча З неба ангели злетіли,
Наших хлопців розбудили.
Під лагідну музику виходять Ангели.
Лагідно торкаються козаків і «відлітають».
Козак IV Зіллям баба напоїла,
Нашу зброю захопила.
І слідів ніде нема,
Все засипала зима.
Хату баба зла замкнула
І у ліс від нас майнула.
Гляньте, хлопці, у віконце –
Двері треба відчинити,
Сонце в небо відпустити.
Козаки відпускають Сонце.
Сонце Хай вам Бог допомагає,
Лихо хай усе минає.
В путь пора мені рушати,
З ранку в небі засіяти.
А мій промінь допоможе:
Відшукати зброю зможе.
Козак I Швидше, хлопці, всі у путь,
Місяць треба повернуть!
Козаки ідуть під маршову музику до болота.
Ведуча Врешті – решт багно знайшли,
Каламутить почали.
І не чисту силу будить?
Козак II Говори, нечиста сило,
Де ти Місяць утопила?
Бо потрібен він мені.
А щоб місяць вам віддати,
Потребую я відплати.
І таке моє завдання:
Буде з оплесків змагання.
Чиї оплески гучніші,
Той і Місяць тримає.
Як змагання програєте,
Мені душу віддаєте.
Змагаються хто голосніше плескає.
Ой, не в силах оплески терпіти,
Краще Місяць відпустити.
Місяць Дякую за допомогу,
Врятували від біди.
Вам тепер світить в дорогу
Буду з радістю завжди.
Ти і зірку захопила?
Чорт Вашу зірку Змій украв,
Десь у лісі заховав.
Зірку треба повернуть.
Ідуть до печери Змія
Ось печера із каміння.
Взнаєм, хто в ній, неодмінно.
Може, хтось живе хороший,
Нам у справі допоможе!
Щоб не довго нам гадати,
Треба пісню заспівати.
Колядка
(за вибором керівника музичного)
Змій Хто у лісі тут співає,
Мені спати заважає?
Козак I Віддавай нам зірку, Зміє,
Побороть її зумієм.
Свою зірку забирайте.
Знати хочеться скоріше,
Хто з вас все – таки мудріший?
У чого нема кінця?
Козаки У кільця нема кінця.
Змій Розгадали ви, та вамЗірку поки не віддам.
Знати хочеться скоріше,
Хто з вас все – таки сильніший?
Ви тягніть мотузку разом,
Переможу вас відразу.
Козаки беруться за канат і тягнучи промовляють
Козаки Разом вхопимось руками,
Та упремося ногами.
Тягнемо разом: раз, два, три!
Змія ми перемогли!
Хай на небі Зірка сяє
І про свято сповіщає.
Козаки перемагають Змія. Він тікає. Козаки виводять зірку.
Зірка В ніч, коли Ісус родився,
Я на небі засіяла.
Хто на мене задивився,
Тому радість сповіщала.
У історію спливало.
Та Різдво Ісуса свято
Для людей назавжди стало.
Як колись волхви дитину
Втішить даром поспішали,
Ладан, золото і смирну
Із поклоном поскладали,
Так різдвяні подарунки
Подарують дітям свято,
А на гілочках ялинки
Зірок засія багато.
Колядка за вибором керівника музичного
«Паровозик їде в гості»
Розвага для дітей раннього віку.
Атрибути: Дитячі стільці (за кількістю учасників), іграшки: зайчик, ведмідь, природні матеріал (шишки), кошик, доріжки червоного і синього кольору, валізка з бантиками чотирьох кольорів (червоним, жовтим, зеленим, синім), магнітофон із записом «Пісеньки друзів».
Хід розваги
Малюки розсаджуються на заздалегідь приготовані стільчики, які стоять в ряд, один за одним (вагони), на перший стілець сідає керівник музичний (машиніст), він тримає в руках кермо.
Керівник музичний Діти, сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож в чарівний ліс. Наш паровозик готовий почати рух, прошу всіх зайняти місця.
Дається сигнал, включається запис «Пісеньки друзів». Під час звучання музики діти притопывают ніжками. По закінчення запису (достатньо одного куплета), дається сигнал про зупинку.
Увага зупинка! Прошу всіх залишити вагони! Ну ось ми і в чарівному лісі. Дивіться, тут стежка. (Показує на доріжку червоного кольору). Давайте пройдемося по ній і подивимося, куди ми потрапимо. (Діти один за одним проходять по доріжці в кінці їх зустрічає зайчик сидить на стільчику).
Дивіться-но, малята. Здається, тут хтось живе. Скажіть, чий це будиночок.
Діти Зайчика.
Керівник музичний Вірно, тільки зайчик у нас якийсь сумний, давайте погладимо зайчика. (Діти по черзі гладять зайчика). Погляньте, яка у нього гарна шерсть: м'яка, пухнаста, білого кольору. Зайчику подобається, коли його гладять?
Діти Так!
Керівник музичний А давайте затанцюємо зайчику наш танець «Зайчики білесенькі».
Танець – пісня «Зайчики білесенькі».
Керівник музичний Молодці, подивіться, як зайчику сподобався наш танець. Тепер він не буде сумувати. Але нас вже зачекався наш паровозик, нам пора йти. Я пропоную зробити зайчику подарунок. Давайте подаруємо йому бантик. (Музичний керівник дістає з валізки бантики чотирьох кольорів). Подивіться, якого кольору стежка веде до хати зайчика?
Діти Червоного!
Керівник музичний Давайте і бантик ми йому подаруємо червоного кольору. Знайдіть його. (Діти витягують бантик червоного кольору, керівник музичний пов'язує його зайчику на шию).
До побачення, зайчик! (Діти прощаються і проходять в свої «вагончики», дається сигнал, включається запис «Пісеньки друзів». По закінчення запису, діти виходять з «вагонів»).
Подивіться, діточки, тут вже інша стежка. Якого вона кольору?
Діти Синього.
Керівник музичний Вірно, давайте подивимося, до кого ми потрапимо в гості в цього разу. (Діти проходять по синій смужці і потрапляють в гості до ведмедика). Подивіться, до кого ми потрапили в гості?
Діти До ведмедика!
Керівник музичний Подивіться, що ж це в руках ведмедика.
Діти Кошик!
Керівник музичний Вірно, наш ведмедик хоче, щоб ми потанцювали з шишками.
Танець – пісня з шишками.
Керівник музичний Молодці! А тепер давайте пограємося з шишками.
Гра.
Керівник музичний Молодці, давайте подаруємо мишку бантик, щоб він був красивим. Який колір ми виберемо?
Діти Синій.
(Керівни музичний пов'язує ведмедику синій бантик)
Керівник музичний Якого кольору бантики у нас залишилися?
Діти Зелений і жовтий.
Керівник музичний Вірно, давайте попрощаємося з ведмежам.
Діти прощаються і проходять до своїх «вагончиків», включається запис, після програшу, дається сигнал про зупинку. Діти виходять з «вагончиків».
Керівник музичний Подивіться, ми з вами повернулися в наш дитячий сад. Вам сподобалася наша подорож?
Діти Так!
Керівник музичний Я дуже рада, що вам сподобалося, ми ще поїдемо на нашому паровозику в чарівний ліс і познайомимося з новими друзями. Але це буде наступного разу. Давайте попрощаємося з паровозиком і скажемо йому «Спасибі».
(Діти прощаються, і дякують паровозик.)